proste vojs broken, pičo discord sračka

This commit is contained in:
Histmy 2023-08-02 15:01:08 +02:00
parent abf5f19fe8
commit ba29c58d52
2 changed files with 6 additions and 8 deletions

View File

@ -57,8 +57,6 @@ const exp: Modul = {
// and deploy your commands!
try {
console.log(`Started refreshing application (/) commands.`);
// The put method is used to fully refresh all commands in the guild with the current set
const data = (await rest.put(
Routes.applicationCommands(client.user!.id),
@ -68,11 +66,9 @@ const exp: Modul = {
data?.forEach(command => {
client.slashCommandy[command.name] = command.id;
});
console.log(`Successfully reloaded ${data?.length} application (/) commands.`);
} catch (error) {
// And of course, make sure you catch and log any errors!
console.error("Chyba při refreshování aplikačních (/) komandů", error);
log("Chyba při refreshování aplikačních (/) komandů", error);
}
}

View File

@ -53,6 +53,7 @@ export const novejJoin = (guild: Guild, channelId: string) => new Promise<boolea
prev = false;
}
/* Tuto prostě nefunguje, řekl Discord. Sráč jeden. Ale já se jen tak nevzdám. Jen počkej, ty čuráku.
// Přesunout se
const state = guild.voiceStates.cache.get(guild.client.user!.id);
if (state) {
@ -60,8 +61,10 @@ export const novejJoin = (guild: Guild, channelId: string) => new Promise<boolea
resolve(prev);
return;
}
// Z nějakýho neznámího důvodu se nepodařilo přepojit, prostě vytvoříme noví připojení
log(new Error("jo tak tuto nechapu"));
*/
// Z nějakýho neznámího důvodu se nepodařilo přepojit, prostě vytvoříme nový připojení
// log(new Error("jo tak tuto nechapu"));
novejLeave(guildId);
};
}
@ -201,7 +204,6 @@ export const novejPlay = (guildId: string, co: Hratelny | Hratelny[], priority:
const posledniId = resources.at(-1)?.id;
function nasafunkca(pred: AudioPlayerState, po: AudioPlayerState) {
log({ id: posledniId, pred: pred.status, po: po.status });
if (!(("resource" in pred && pred.resource.metadata == posledniId) && (("resource" in po && po.resource.metadata != posledniId) || !("resource" in po)))) return;
vojska?.players[priority].removeListener("stateChange", nasafunkca);