proste vojs broken, pičo discord sračka
This commit is contained in:
parent
abf5f19fe8
commit
ba29c58d52
@ -57,8 +57,6 @@ const exp: Modul = {
|
||||
|
||||
// and deploy your commands!
|
||||
try {
|
||||
console.log(`Started refreshing application (/) commands.`);
|
||||
|
||||
// The put method is used to fully refresh all commands in the guild with the current set
|
||||
const data = (await rest.put(
|
||||
Routes.applicationCommands(client.user!.id),
|
||||
@ -68,11 +66,9 @@ const exp: Modul = {
|
||||
data?.forEach(command => {
|
||||
client.slashCommandy[command.name] = command.id;
|
||||
});
|
||||
|
||||
console.log(`Successfully reloaded ${data?.length} application (/) commands.`);
|
||||
} catch (error) {
|
||||
// And of course, make sure you catch and log any errors!
|
||||
console.error("Chyba při refreshování aplikačních (/) komandů", error);
|
||||
log("Chyba při refreshování aplikačních (/) komandů", error);
|
||||
}
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
@ -53,6 +53,7 @@ export const novejJoin = (guild: Guild, channelId: string) => new Promise<boolea
|
||||
prev = false;
|
||||
}
|
||||
|
||||
/* Tuto prostě nefunguje, řekl Discord. Sráč jeden. Ale já se jen tak nevzdám. Jen počkej, ty čuráku.
|
||||
// Přesunout se
|
||||
const state = guild.voiceStates.cache.get(guild.client.user!.id);
|
||||
if (state) {
|
||||
@ -60,8 +61,10 @@ export const novejJoin = (guild: Guild, channelId: string) => new Promise<boolea
|
||||
resolve(prev);
|
||||
return;
|
||||
}
|
||||
// Z nějakýho neznámího důvodu se nepodařilo přepojit, prostě vytvoříme noví připojení
|
||||
log(new Error("jo tak tuto nechapu"));
|
||||
*/
|
||||
|
||||
// Z nějakýho neznámího důvodu se nepodařilo přepojit, prostě vytvoříme nový připojení
|
||||
// log(new Error("jo tak tuto nechapu"));
|
||||
novejLeave(guildId);
|
||||
};
|
||||
}
|
||||
@ -201,7 +204,6 @@ export const novejPlay = (guildId: string, co: Hratelny | Hratelny[], priority:
|
||||
const posledniId = resources.at(-1)?.id;
|
||||
|
||||
function nasafunkca(pred: AudioPlayerState, po: AudioPlayerState) {
|
||||
log({ id: posledniId, pred: pred.status, po: po.status });
|
||||
if (!(("resource" in pred && pred.resource.metadata == posledniId) && (("resource" in po && po.resource.metadata != posledniId) || !("resource" in po)))) return;
|
||||
|
||||
vojska?.players[priority].removeListener("stateChange", nasafunkca);
|
||||
|
||||
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user