proste vojs broken, pičo discord sračka
This commit is contained in:
parent
abf5f19fe8
commit
ba29c58d52
@ -57,8 +57,6 @@ const exp: Modul = {
|
|||||||
|
|
||||||
// and deploy your commands!
|
// and deploy your commands!
|
||||||
try {
|
try {
|
||||||
console.log(`Started refreshing application (/) commands.`);
|
|
||||||
|
|
||||||
// The put method is used to fully refresh all commands in the guild with the current set
|
// The put method is used to fully refresh all commands in the guild with the current set
|
||||||
const data = (await rest.put(
|
const data = (await rest.put(
|
||||||
Routes.applicationCommands(client.user!.id),
|
Routes.applicationCommands(client.user!.id),
|
||||||
@ -68,11 +66,9 @@ const exp: Modul = {
|
|||||||
data?.forEach(command => {
|
data?.forEach(command => {
|
||||||
client.slashCommandy[command.name] = command.id;
|
client.slashCommandy[command.name] = command.id;
|
||||||
});
|
});
|
||||||
|
|
||||||
console.log(`Successfully reloaded ${data?.length} application (/) commands.`);
|
|
||||||
} catch (error) {
|
} catch (error) {
|
||||||
// And of course, make sure you catch and log any errors!
|
// And of course, make sure you catch and log any errors!
|
||||||
console.error("Chyba při refreshování aplikačních (/) komandů", error);
|
log("Chyba při refreshování aplikačních (/) komandů", error);
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|||||||
@ -53,6 +53,7 @@ export const novejJoin = (guild: Guild, channelId: string) => new Promise<boolea
|
|||||||
prev = false;
|
prev = false;
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
/* Tuto prostě nefunguje, řekl Discord. Sráč jeden. Ale já se jen tak nevzdám. Jen počkej, ty čuráku.
|
||||||
// Přesunout se
|
// Přesunout se
|
||||||
const state = guild.voiceStates.cache.get(guild.client.user!.id);
|
const state = guild.voiceStates.cache.get(guild.client.user!.id);
|
||||||
if (state) {
|
if (state) {
|
||||||
@ -60,8 +61,10 @@ export const novejJoin = (guild: Guild, channelId: string) => new Promise<boolea
|
|||||||
resolve(prev);
|
resolve(prev);
|
||||||
return;
|
return;
|
||||||
}
|
}
|
||||||
// Z nějakýho neznámího důvodu se nepodařilo přepojit, prostě vytvoříme noví připojení
|
*/
|
||||||
log(new Error("jo tak tuto nechapu"));
|
|
||||||
|
// Z nějakýho neznámího důvodu se nepodařilo přepojit, prostě vytvoříme nový připojení
|
||||||
|
// log(new Error("jo tak tuto nechapu"));
|
||||||
novejLeave(guildId);
|
novejLeave(guildId);
|
||||||
};
|
};
|
||||||
}
|
}
|
||||||
@ -201,7 +204,6 @@ export const novejPlay = (guildId: string, co: Hratelny | Hratelny[], priority:
|
|||||||
const posledniId = resources.at(-1)?.id;
|
const posledniId = resources.at(-1)?.id;
|
||||||
|
|
||||||
function nasafunkca(pred: AudioPlayerState, po: AudioPlayerState) {
|
function nasafunkca(pred: AudioPlayerState, po: AudioPlayerState) {
|
||||||
log({ id: posledniId, pred: pred.status, po: po.status });
|
|
||||||
if (!(("resource" in pred && pred.resource.metadata == posledniId) && (("resource" in po && po.resource.metadata != posledniId) || !("resource" in po)))) return;
|
if (!(("resource" in pred && pred.resource.metadata == posledniId) && (("resource" in po && po.resource.metadata != posledniId) || !("resource" in po)))) return;
|
||||||
|
|
||||||
vojska?.players[priority].removeListener("stateChange", nasafunkca);
|
vojska?.players[priority].removeListener("stateChange", nasafunkca);
|
||||||
|
|||||||
Loading…
x
Reference in New Issue
Block a user